نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3873
-
الف
+

فلم سینمایی «زنده باد مرگ» در سینما آی فیلم بررسی می شود

فلم سینمایی «زنده باد مرگ» به کارگردانی «امیر شیرمحمدی»، در برنامه «سینما آی‌فیلم» بررسی می شود.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «زنده باد مرگ» به کارگردانی «امیر شیرمحمدی» و تهیه کنندگی «بهروز افخمی» ، شنبه 18عقرب(آبان) ساعت 20:45 به وقت تهران ، 21:45 به وقت کابل و 22:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. 

«زنده باد مرگ» محصول سال 1392 خورشیدی داستان یک دانشجوی طب است که تصمیم می‌گیرد تحت تاثیر تماشای یک فلم سینمایی، مرگ موقتی را تجربه کند.

از آنجا که او برای انجام این کار نیاز به کمک دوستانش دارد، تلاش می‌کند آن‌ها را نیز برای انجام این آزمایش ترغیب کند.

دوستان او در ابتدا زیاد به امنیت این جریان اعتقاد ندارند، اما پس از اینکه روی یک نفر داوطلب امتحان می‌کنند و موفق می شوند ، جرات پیدا می‌کنند خودشان نیز این آزمایش عجیب را امتحان و دنیای تاریک مرگ را تجربه کنند.

امیر شیرمحمدی در فلم «زنده باد مرگ» ماجرای کنجکاوی چند دانشجوی جوان در مورد یکی  از ناشناخته ترین پدیده های طبی جهان را به تصویر می کشد.

در این فلم بازیگرانی مانند «سام کبودوند»، «مرجان شیرمحمدی»، «مهرداد هاشمی»، «خیام وقار کاشانی»، «امیر شیرمحمدی»، «امین وجگانی»، «مهدی کاسه ساز» و «فرهاد حیدری» ایفای نقش کرده اند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌های سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 20:45 شام به وقت تهران ، 21:45 به وقت کابل و 22:15  به وقت دوشنبه از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

م ح /ح ح

نظر شما
ارسال نظر